Bankowość elektroniczna
Kantor SGB
Renty i emerytury zagraniczne
- Co muszę zrobić jeżeli otrzymuję zagraniczną emeryturę lub rentę?
- Dlaczego to takie ważne?
- Jaka jest wysokość pobieranych zaliczek na podatek dochodowy i składek na ubezpieczenie zdrowotne od emerytur i rent zagranicznych?
- Czy zawsze należy potrącać zaliczkę na podatek dochodowy od emerytury/renty zagranicznej?
- Czy dostanę od Banku informację PIT-11 do rozliczenia podatku dochodowego od emerytury/renty zagranicznej?
- Co zrobić jeśli nie zgadzam się z poborem zaliczki/składki na ubezpieczenie zdrowotne?
Terminale płatnicze
PSD2
Doładowania telefonu
Przelewy i opłaty
Western Union
Operacje walutowe
Ubezpieczenia
Leasing
Faktoring
Kursy walut NBP
Aktualne kursy walut: 07.02.2025 r.
Kupno
Sprzedaż
EUR
4.0893
4.3424
USD
3.9495
4.1474
GBP
4.9142
5.1575
Usługa VoiceBot
Usługa VoiceBot umożliwia resetowanie hasła oraz blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej poprzez asystenta głosowego. Zastępuje on wysyłanie SMS z hasłem tymczasowym na automat głosowy, który dzwoni do klienta i podaje hasło słownie.
Dzięki tej usłudze, możecie w dowolnym momencie wygenerować nowe hasło lub zablokować dostęp do bankowości internetowej niezależnie od godzin pracy Banku.
Każdemu zdarza się zapomnieć hasło lub wpisać je nieprawidłowo zbyt wiele razy. Dzięki nowej usłudze VoiceBot dostępnej 24/7 przywrócenie hasła staje się bardzo proste, zachowując przy tym pełnię bezpieczeństwa.
Poniżej znajdziecie instrukcje, jak użyć VoiceBota: